2007. március 1., csütörtök

Miből lesz a papírkutya?


Sok kérdés felvetődött, mi is az a papírkutya, mit is föd valójában ez a név. Először akkor voltunk papírkutyák amikor megjártuk Rodostót biciklivel, mivel szegény Pádi mindig ott lihegett a nyakamban, féltem ott kell összekaparjam az út szélén, elázva, mint egy papírkutyát. De a papírkutya megkutyálta magát, és végig szorosan lihegett a nyakamban, végig a Balkánon, sőt, sokszor én lihegtem utánna.
Álljon itt pár kép az első papírkutya túráról:
1. Bulgária, Fekete tenger:

2. A két papírkutya Várnában:


3. Egy húzós éjszaka után közel már a török határ:


4. Rodostó, török kaja:

5.Két világrész között:

6. Ali, a Rákóczi múzeum laza őre, aki szállást és kaját adott, amit pofátlanul kihasználtunk:
7. Hazafele, már Drinápoly, a világ legszebb dzsámijával:

8. Papírkutyák a Közép Balkán hegység előtt, kis nemzeti jelkép Zsombinak(Pádi végig hisztizett vegyem le a zászlót a bringáról):

9. Itt a legfájdalmasabb az volt, mikor a román számú autók elmentek mellettünk, mi már nehezen vonszoltuk magunkat...

10. Ruse 126

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

a pofa 4es kepen nagyon hasonlit fodorra

Névtelen írta...

nem ertem miert padi volt a papirkutya, milyen tapasztalati magaslatokbol neztel le ra?

Padi írta...

Igazabol csak a bulgar-roman hataron kertem hogy vegyuk le.
Amugy konvenialt hogy olaszoknak neztek. Talan nagyon le voltunk barnulva...:)

Névtelen írta...

az elso kepen en fodort latom meg a biciklit